Pages

Monday, June 10, 2013

Mission Station gives hope to many destitute - An article in Die Burger 10 June 2013

Hi my dear friends...I just wanted to share with you an article that was published in Die Burger today...it has been nearly 15 years since K and I started the Mission....and we still live for testimonies like this one.  For those who is new to my blog...you can read about my day job here.

In Port Elizabeth the icy cold of winter has hit over the weekend.  What to do if you don't have that nice cup of Hot Chocolate or thick duvet to snuggle under?  Este Beerwinkel (journalist) visited PE's Mission Station, Vistarus, where many has found shelter from the cold and had an interview with Angelique van Loggerenberg.

She was convinced that Vistarus was the only place standing between her and her children's death. She knocked, the door opened and her old life of drugs, alcohol and prostitution was left behind.  It has been three months and here, in the heart of winter, Angelique van Loggerenberg is very happy that she knocked on the welcoming door of Vistarus.  "I was despondent, I didn't feel human anymore. I told the people here that if they cannot take me in, I'm going to take my children and stand in front of a truck and there will be nothing left of us. They took me in because they could see I was at my last."

Angelique told us her story of how she and her two sons, ages 7 and 2, wandered around until she was finally ready to give up her past and freedom and knocked on Vistarus' door.

"Before I came to Vistarus, I walked against the wind and the wind knocked me back several times. I tried to numb the pain of my life with drugs and alcohol. TIK and Heroin helped me cope. When I suffered a heart attack I decided that enough is enough and I am now done with drugs. I wanted my ex and the father of my children to also leave the life of drugs behind but he refused and I realised that it is not my responsibility to prostitute myself in order for him to get drugs."  Angelique is now working as one of the cleaning ladies and is slowly but surely getting herself back on her own feet.

Many of the 580 residents of Vistarus is also going down the road to recovery but the need is still high because 200 of the residents are unemployed and there are 119 children that needs care.

According to Public Relations Officer, Fatima Collins, Vistarus is always under more pressure during the winter period. "Our doors are always open to those who are in dire need, but we also make sure that when they leave Vistarus one day, they will be back on their feet and recovered from the problems they had when they first came for help. The space is limited and the availability of rooms are becoming less but we find ways of helping people find shelter."

Angelique van Loggerenberg's life testifies of this new hope. "I also wanted the love, humbleness and peace I saw in others. Everything I never had before, I have now. This place made me whole again and made me feel human once again."


16 comments:

  1. Hi Lynette, mensie het dinge nou al so sleg geword daar anderkant die wereld. Sal bietjie kyk of ek van hulp kan wees, dankie, mens weet nie altyd waar hulp nodig is nie. Lekker dag vir jou xxx rinaspostbox@live.com.au

    ReplyDelete
  2. Lynette, how wonderful! Its great to read things like these and so cool of you all to help her and her children.

    ReplyDelete
  3. What a touching article!!! Thank you for sharing it!!

    ReplyDelete
  4. You guys do such great work. Love to see positive results

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neem asseblief die tyd my kort getuienis wat kan volle gebruik om een ​​of ander manier wees om te lees.
      Hallo
      My naam is James geloof. Ek deel hierdie kort getuienis met die goeie mense van hierdie wêreld. Dit kan nuttig wees in een of ander rigting wees. Dit is my storie.
      My man dink poligamie is nie sleg nie, is omdat 'n meisie vir die laaste 1 jaar, en het vir hom gesê hy moet stop, maar hy sê hy is lief vir haar, hulle het selfs gepraat oor al saam "vir ewig" en saam met ons. my man is steeds lief vir my, ek is jammer gaan in hierdie in die eerste plek, maar is nie bereid om te breek met haar, vertel haar dat as jy breek, sal daar geen ander verhouding buite sy huwelik wees. Toe verduidelik ek en ek kla oor my goeie vriend met die naam genade, en ek gekontak n towenaar genoem DR SUNNY.this groot man het my vertel dat my man was onder die indruk van die dame. Maar was in staat om die spel te breek en my man het die verhouding met die vrou binne 48 uur en terug na my verskoning vra vir alles wat hy gedoen het en om verskoning gevra. Ek bid dat die Almagtige God sal voortgaan om te gebruik om te help om ander people.Friends nie stil te bly omdat hulle sê dat "'n probleem gedeel is helfte probleem opgelos" Maar Ek sê vir 'n gedeelde probleem met hierdie groot man is "'n permanente probleem opgelos "Vir iemand soos dr SUNNY het 'n oplossing vir al jou probleme, maak nie saak die probleem net kontak hom by sy e-pos: drsunnydsolution1@gmail.com ek leef nou gelukkig met my man en my 2 wonderlike kids.DR SUNNY my het gesê dit kan ook kontak hom op enige van die volgende probleme:

      (1) wil jy jou ex terug.
      (2) Jy het altyd nagmerries.
      (3) Om in sy kantoor
      (4) Wil jy 'n kind.
      (5) Wil jy om ryk te word.
      (6) wat jy wil hê dat jou man / vrou om vir ewig te hou vir jouself.
      (7) die behoefte aan finansiële bystand.
      8) Het jy wil wees in beheer van daardie huwelik
      9) Sal jy aangetrokke tot mense
      10) Kinder Loos
      11) vereis dat 'n man / a
      13) HOE JOU Lotto te wen
      14) Bevordering BAN
      15) beskerming BAN
      16) BUSINESS BAN
      17) Goeie werk BAN
      18) genees vir enige siekte.
      19) As jy nie swendelary
      Kontak DR SUNNY vandag en jy sal bly wees jy het. E-pos: drsunnydsolution1@gmail.com

      Dankie vir jou tyd

      Delete
  5. Great to read about your work! Wow, 580 is a big number of residents. Thanks for everything you do to help so many people.

    ReplyDelete
  6. What an amazing testament to the work you do my darling, and the passion that you have for what you do.

    Hats off to you and K, and everyone else who is involved x

    ReplyDelete
  7. What an amazing testament to the work that you do and take so seriously. God bless you and K for helping so many people!!!!

    ReplyDelete
  8. This right here is what it's all about - touching people's lives for Jesus. Amazingly proud of all you guys do for the kingdom :)

    ReplyDelete
  9. I really admired for what you and your husband had done!

    ReplyDelete
  10. Hi Lynette, thanks for sharing this and sharing your heart and soul with the people who are led to the mission ... you do you know that I think you're a superhero - I just need to find you and 'jou liefie' the right capes.

    Blessings



    ReplyDelete
  11. A true real life inspiration. Thank you to you and your life partner for your unselfish care to human kind.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    ReplyDelete
  12. Beautiful article. Wow you have so many people there - I don't know how you cope - it really is miraculous & a testimony to the wonderful work you & Kobus do there, and of course God's amazing provision!!

    ReplyDelete
  13. Awesome! Testimony that you are doing exactly what you are meant to be doing! ;-)

    ReplyDelete
  14. Incredible that you are doing such fantastic work. Amazing & humbling

    ReplyDelete
  15. Neem asseblief die tyd my kort getuienis wat kan volle gebruik om een ​​of ander manier wees om te lees.
    Hallo
    My naam is James geloof. Ek deel hierdie kort getuienis met die goeie mense van hierdie wêreld. Dit kan nuttig wees in een of ander rigting wees. Dit is my storie.
    My man dink poligamie is nie sleg nie, is omdat 'n meisie vir die laaste 1 jaar, en het vir hom gesê hy moet stop, maar hy sê hy is lief vir haar, hulle het selfs gepraat oor al saam "vir ewig" en saam met ons. my man is steeds lief vir my, ek is jammer gaan in hierdie in die eerste plek, maar is nie bereid om te breek met haar, vertel haar dat as jy breek, sal daar geen ander verhouding buite sy huwelik wees. Toe verduidelik ek en ek kla oor my goeie vriend met die naam genade, en ek gekontak n towenaar genoem DR SUNNY.this groot man het my vertel dat my man was onder die indruk van die dame. Maar was in staat om die spel te breek en my man het die verhouding met die vrou binne 48 uur en terug na my verskoning vra vir alles wat hy gedoen het en om verskoning gevra. Ek bid dat die Almagtige God sal voortgaan om te gebruik om te help om ander people.Friends nie stil te bly omdat hulle sê dat "'n probleem gedeel is helfte probleem opgelos" Maar Ek sê vir 'n gedeelde probleem met hierdie groot man is "'n permanente probleem opgelos "Vir iemand soos dr SUNNY het 'n oplossing vir al jou probleme, maak nie saak die probleem net kontak hom by sy e-pos: drsunnydsolution1@gmail.com ek leef nou gelukkig met my man en my 2 wonderlike kids.DR SUNNY my het gesê dit kan ook kontak hom op enige van die volgende probleme:

    (1) wil jy jou ex terug.
    (2) Jy het altyd nagmerries.
    (3) Om in sy kantoor
    (4) Wil jy 'n kind.
    (5) Wil jy om ryk te word.
    (6) wat jy wil hê dat jou man / vrou om vir ewig te hou vir jouself.
    (7) die behoefte aan finansiële bystand.
    8) Het jy wil wees in beheer van daardie huwelik
    9) Sal jy aangetrokke tot mense
    10) Kinder Loos
    11) vereis dat 'n man / a
    13) HOE JOU Lotto te wen
    14) Bevordering BAN
    15) beskerming BAN
    16) BUSINESS BAN
    17) Goeie werk BAN
    18) genees vir enige siekte.
    19) As jy nie swendelary
    Kontak DR SUNNY vandag en jy sal bly wees jy het. E-pos: drsunnydsolution1@gmail.com

    Dankie vir jou tyd

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog...your comments are appreciated ♥